sobota, 19. november 2011

Še nekaj o Kubi in prvem vtisu..

Razumljivo je, da je Alex zaljubljen v Kubo, saj je to njegov dom (poglejte si 2. od vseh objav med starejšimi objavami) ampak v Kubo sem zaljubljena tudi jaz. Zakaj? Gotovo ne samo zaradi njenih naravnih lepot, takšne najdemo na mnogih koncih sveta, verjetno je marsikje še lepše. Vemo, da so za vsakogar izmed nas določeni kraji na svetu lepši kot drugi, kljub temu, da absolutno gledano to niso, nas pač nanje vežejo lepši spomini.. Ampak Kuba.. verjemite, Kuba je primer tega, da če se ustavimo ob prvem vtisu in ne raziskujemo naprej, nam bodo najlepše stvari ostale skrite za vedno. Saj veste: "Kdor hoče videti, mora gledati s srcem, kajti bistvo je očem nevidno!" (Antoine de Saint-Exupéry; Mali princ). Ko sva s sestro prvič stopili na njena tla, naju je obšel občutek tesnobe in spomini na otroštvo, na strah ob prestopih meje, na zgodbe o komunističnem bloku.. Pa so ljudje s svojo karizmo kmalu dokazali, da je tam nekaj, z besedami neizrazljivega, nekaj, kar je treba začutiti.. Kasneje sem se velikokrat vprašala, zakaj se tako rada vračam tja, kaj je tisto, kar povzroči, da sem tam bolj živa.. Odgovor: tam sem jaz lahko preprosto jaz...
Nina

Ni komentarjev:

Objavite komentar