nedelja, 10. maj 2015

  Jaz pravim: PRI ALEXU je samo les. Les ki potrebuje mizarje in skupaj bomo naredili in zgradili lepe stvari. Včeraj je bil športni dan. In kjer je šport, seveda mora biti " PRI ALEXU " in predstavljati Športno - Špansko - Varuštvo - Otrok. Ampak včeraj je bilo nekaj posebnega. Vzeli smo dan za reklamiranje " PRI ALEXU " kot podjetja. Bil je prvi dan v zgodovini " PRI ALEXU ", da grem ven kjer je jeavnost v živo. Uspelo nama je. Tekli so trojike ( 12, 5 km ): Nina, Gerardo In Jon. dober tempo so naredili ( 1:05:45 ) in v 77 mestu so bili. Tudi Rok Starc - oči od naše male junakinje Julije, ki sem ga srečal je tekel. Jon je bil tisti kot jaz, ki je nosil na hrbtu po ljubljani našo prvo reklame v Živo. Ta reklama bo na posebnem mestu v varuštvu. Bil je edini od trem, ki je močno kot jaz  verjel na improvivizirano, originalno, otroško, ročno, na hitro, brez izkušnje in stroškov, globoko iz srca in vendar v pravim trenutku. Veliko ljudi med tekom in po teku je reklo bravo ......... Pozanimali so se, kaj je bila točno ta reklama. Spoznali smo druge prijatelje, mogoče druge stranke. Tudi radio v katerem sem dal mali intervju. Zelo se zahvalujem Jonu, ki z veliko nasmehov, brez nobenega interesa in srcem je tekel in pokazal da obstajamo, da smo resnica, da se borimo, da delamo nekaj drugega in lepšega z varuštvom, da tudi motiviramo druge boriti se v tem Življenju, ki ni lahko, ampak s pomočjo ljudi kot Jon in tudi veliko njim, ki mi pomajo z različnimi načini, narediti lepše in lažje o delo. In skupaj občutimo in doživimo vse te izkušnje.
  Hvala, najlepša hvala vsem ki mi zavpajo.
  Se vidimo jutri :)












Ni komentarjev:

Objavite komentar