sreda, 6. maj 2015

Danes zjutraj smo hitro štartali peš v Študensko naselje. Ni bilo časa za malo pogovora s starši. Še enkrat dolg dopoldanski dan in zelo uspešen. V Študenskem naselju še ni bilo iger :( Mi Jih čakamo kot Olimpijske igre  :) Vendar vseeno. Ni bilo iger, toda mi se smo veliko igrali in sončili. Tudi ni smo imeli dovolj časa tam. Zakaj že gremo Alex? So vprašali otroci. Aaaaa!!!! Ker potem v varuštvu smo čakali gospoda Mihata. ki nam bo nas naredil gredico. Huuuurrrra. Na poti nazaj smo srečali 2 mamici ki sta imeli tudi otroke PRI ALEXU: Vesno, hčerko Emo, ki smo jo klicali (la china) in Alenko. Alenka je nekaj posebnega za mene in PRI ALEXU. Skupaj z Boštjanom, njenim možem imata 3 hčerke. Izo (11.5), Enjo (9) in Katarino (5). Te tri so bile PRI ALEXU. Res nekaj posebnega. Najlepša hvala za zaupanje. Že od mojega začetka. Hvala lepa in pozdravite punce.
 Že PRI ALEXU, otroci so sodelovali, pomagali in zelooo uživali. Bravo Miha. In Najlepša hvala. Letos, prvič PRI ALEXU, bomo jedli Paradižnik, papriko, jagode in Še kaj iz našega vrta. Priznam, da jaz sem tudi kot otroci zelo, zelo, zelo vesel in navdušen. Komaj že čakam te trenutek. Še enkrat. Bravo Miha, bravo otroci in Bravo starši. Popoldan zelo malo smo kolesarili. Igrali so se v našem igrišču. Lahko noč. Se vidimo jutri :)


















Ni komentarjev:

Objavite komentar