sreda, 29. april 2015

Danes smo šli z avtobusom na sprehod. Po mojem v najlepše mesto v Evropi. Mogoče je preveč moje videnje, toda tako sem ponosen na ljubljano. Jaz jo ljubim. In se mi zdi tudi Slovenci ker vedno je polno v kateremkoli času. Osebno se zahvaljujen Jankovića.
Šli smo v trgovine pogledat in mogoće kasneje kupiti nove superge za poletje:) Vendar punčki sta izbrali nove crosce. Uživali smo zelo. Kot vsak dan moja mala junakinja Juija me preseneti. Ona še nima dve leti ampak celo mesto je brez težav prehodila. Ko smo se z avtobusom vrnili nazaj smo tudi kolesarili. Obiskali smo drugo trgovino vendar takrat za kolesa in starega prijatelja in lasnik trgovine. Tudi čutim nekaj posebnega za kolesarenje in kolesa. Verjamite mi moji otroci tudi. Že v našem territorju v varuštvu, punčki sta se igrali še malo na soncu pred kosilom ob 13:00ih. Izkoristili smo kot ponavadi cel dopoldanski sončen dan. :)  












1 komentar: