petek, 11. marec 2016

Dober dan. Nekaj bi naprej povedal. Včeraj je bil dan mučenikov. Lepo je bilo od mamic, ki mi so prinesle darila in ni bilo treba. Ena bodo na slikici, drugih ne morem pokazati :) Res ni bilo potrebno. Ampak na primer: moja lepa žena ni povedala in ni rekla ničesar. Zaradi tega, najlepša hvala mamicam.
Danes Luka ni prišel, ker je zbolel. Nicole tudi ne in ne vem zakaj. Ampak moja princesa Julija ni prišla, ker so šli nekam uživat. Pogrešali smo jo, ker zelo redko manka. Uživajte in
se vidimo v torek.
Potem ko mamica od Nike mi je dala darilo zaradi včeraj, smo šli na sprehod, v mesto peš. Najprej smo se ustavili v Tivoliju in se malo igrali. In potem do igralnice, kjer so se imeli lepo, zelo lepo. Tudi tam sem imel terapijo za ženo, ki piše doktorat doma in ima malo časa za nas. In za mojega prijatelja Salso, ki je zgubil službo. In tudi ima malo čas za terapijio, ker seveda je zelo žalosten. Potem na poti so ali smo bili tako lačni, da smo se ustavili in jedli vse sorte na hitro:)  Veliko jejo, toda si zaslužijo, ker potem tudi smo šli peš nazaj in dobre volje. Iskreno čestitam moji skupini. Zelo, zelo pridni so. Ponosen sem. Med tem drugi uporabljajo voziček ali mogoče znajo dobro risati kroge na papir mi pa veliko hodimo, tečemo in se imamo lepo. Res sem zelo zelo vesel. Popoldan hitro domov, ker danes je petek:)
Se vidimo v ponedeljek.
Lep vikend.



















Ni komentarjev:

Objavite komentar