petek, 18. september 2015

Dobro jutro. Včeraj. Včeraj po službi sem se imel lepo. Sploh sem pozabil napisati moj dnevnik :( Tudi ko sem prišel domov sem se imel lepo :) Sploh sem pozabil. Oprostite in se opravičujem. Ampak,        pa la pingaaaaa el mundo. To je moj dnevnik v slabem in dobrem času. In zelo uživam kadar ga pišem . Torej...
Včeraj je bilo zelo lepo vreme. Sprehajali se smo po soseski in do živalskega vrsta smo šli, seveda. Tam že delavci nas pozdravijo. Živjo,, danes ste prišli malo kasneje. So nam rekli s velikim nasmehom. Bilo mi je všeč. Rad gledam moje otroke kako tečejo sami in uživajo. Zelo lepo je tam, res. Potem ko smo prišli nazaj v varuštvo, je začelo malo deževati. Toda nam je uspelo priti prej. Po kosilu, Juš in Gal sta šla spet na morje za vikend. Uživajta fanta. Toda, zanimivo je bilo da Juš mi je vprašal. Alex, a bom veliko časa na morju? In jaz sem mu rekel. Neeeee Juš, samo 2 dni. To bo zelo hitro. Sem mu rekel. In sem ga vprašal. Zakaj? On mi je rekel. Ker Hočem biti hitro tukaj s tabo. Ja. Močno sem zdržal da nisem jokal pred njim. Hvala capitan. Uglavnem. Tudi naša mala Juli je rekla sama in prvič: Alex bom kakala, in je šla sama na stranišče. Bravoooooo Juli. Bravoooo. Rekla je Žiiii pridi pogledat, sem sama kakala. In sicer po spanju na našem igrišču se sta veliko kregali s svojo najboljso prijatelico Živo. Vendar prej smo šli malo s Poganjlčem tudi nasprehod. Mogoče sta bili malo utrujeni. Morda, zaradi tega ker ko sta prišli mamici popoldan je bilo vse vredu. Ooooohh joj. Veliko sem napisal. To ni tipično za mene. Vendar ker je dopoldan in dopoldan vedno sem poln energije. Jaz vedno rečem. Karkoli se zgodi za slabo ali za dobro v življenju je za dobre stvari.
 Lep vikend vsem.
 Se vidimo v ponedeljek.















Ni komentarjev:

Objavite komentar