ponedeljek, 29. junij 2015

 Dobro jutro. Včeraj sem imel probleme s računalnikom. Zaradi tega nisem mogel napisati in ga delam zdaj. Včeraj naša mala junakinja in najmlajša v skupini, Julija ni prišla ker je imela vročino. Zelo redko ona manjka, zato smo jo zelo pogrešali. Upam da bo kmalu vse vredu.
 Včeraj smo šli v mesto po sladoled, ampak prej smo šli skat poganjavček in kolo od Juša in Gala k njima domov. Večkrat se smo ustavili in poslali pozdrave Juliji. Na sladoledu v mesto moja Isabel se nam je pridružila. Naše mesto je zelo lepo. Stavil sem z ženo da avtobus ne bo prišel več po tej novi poti. Vsaj jaz si to želim. Otroci so bili ves čas spuščeni in so noreli. Potem smo šli v Tivoli kjer so se še  igrali. In nazaj v varstvo.

















 Kosilo in spat. Dolgo so spali. Bravo moj otroci. Zelo pridni so.
Se vidimo danes še enkrat.

Ni komentarjev:

Objavite komentar