ponedeljek, 26. oktober 2015

Dober dan. V soboto je bil ljubljanski maraton za otroke. Julija in Živa sta šli. Nažalost sem jaz zamudil. BRAVO PUNCI! in lepi mamici. Včeraj je bil ljubljanski maraton za odrasle. Starc oči od naše Julije, tudi je tekel 21 km. Tekel je 1:39 min. BRAVO OČI! Jaz sem pil veliko pivo in navijal :). Danes naša mala Julija ni prišla v varstvo, ker je bolna. Pozdarvi se hitro Julij. Tudi Luka ni. Pri Alexu danes je bilo zelo živahno. Prišla je moja hčerka Isabej s prijateljico Terezo na obisk ker imata en teden počitnic  v šoli in nas veseli. Seveda sta imeli program s sabo kaj sta naredili z otroci. Ena od teh stvari je bil 1vrtčovski maraton. Kjer so bili najstarejši: Juš, Zacchai, Živa in Gal. BRAVO OTROCI! Nakoncu so dobili medalje, medenjake in vodo. Čestitam Tereza in Isabel za dobro predstavo. Tudi je prišel na obisk moj prijatelj iz Cube Carol. Naredila sta velik robot “V5“ z Jušom. BRAVO FANTA! Tudi Carol se je zabaval z otroci in  balonom. Potem so imeli kosilo kjer Isabel in Tereza sta pomagali. Potem so šli dolgo spat. Lahko noč. Polna luna je. Pojdite jo pogledati pred spanjem. Se vidimo jutri.














1 komentar: